Ofte stilte spørsmål
Les gjennom de vanligste spørsmålene rundt produkt, frakt og retur. Finner du ikke svar på det du lurer på, Ta gjerne kontakt med oss på vår"Kontakt oss"side.
PRODUKT
Anbefalt brukstid med Powercup varierer avhengig av individuelle preferanser og behov.
Generelt sett anbefales det å bruke Powercupen i økter på 5-10 minutter per muskelgruppe.
Du kan justere bruksvarigheten basert på komfortnivået og reaksjonen din under behandlingen.
Viktig: Husk å ta pauser mellom øktene og unngå å bruke Powercupen kontinuerlig i lange perioder.
Det anbefales også å konsultere en helsepersonell eller terapeut hvis du harspesifikke medisinske tilstander eller bekymringer knyttet til bruken av Powercupen.
Husk at riktig bruk og fornuftig tidsramme for behandlingen kan bidra til å oppnå ønskede resultater og minimere risikoen for ubehag eller skade.
Begynn med å skru av koppen fra enheten.
Deretter bør du bruke såpevann for å vaske koppen nøye etter bruk, og husk å bytte bomullfilteret for å sikre best mulig kvalitet og funksjonalitet.
Å bytte bomullfilteret hjelper med å opprettholde god hygiene og forlenger levetiden til Powercupen.
Sørg for å la koppen tørke helt før du setter den tilbake på enheten.
Det anbefales ikke å bruke den rett etter en dusj, bad, eller på våt/fuktig hud, spesielt for de med sensitiv hud.
Det anbefales å bruke olje for hudbeskyttelse.
Hudens tilstand bør vurderes før kopping. Sår, eksem og andre hudirritasjoner er eksempler på tilstander man ikke bør koppes på.
Det er også lurt å unngå kopping hvis du har feber eller er generelt uvel. For de med sensitiv hud, kan det være nyttig å bruke en mild olje for å beskytte huden.
FRAKT & LEVERING
Vi sender våre produkter fra Sirdal og Stavanger med Posten. Vi leverer innen 1-5 virkedager i hele Norge.
PS: Gjelder ikke forhåndsbestillinger.
Det er enkelt! Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingslenken din. Da kan du følge bestillingen din, til den er levert.
Vi vil alltid forsøke å levere bestillingen din på en mest mulig effektiv måte. Det hender at bestillinger kommer i mer enn én forsendelse.
Hvis dette skjer, ikke få panikk, resten av bestillingen din kommer kort tid etterpå.
Vær oppmerksom på at det ikke er nødvendig å kontakte vårt kundeserviceteam i dette tilfellet. Men hvis du opplever betydelige forsinkelser, ta gjerne kontakt.
Forhåndsbestillinger betyr at du bestiller produktet før vi har fått det inn igjen på lager.
Produktet er altså på vei til vårt lager, og ikke klar for å leveres umiddelbart. Velger du å plassere en forhåndsbestilling, sikrer du deg produktet men må beregne en lengre leveringstid.
På produktsiden når du plasserer en forhåndsbestilling, vil estimert sendingsdato være oppgitt. Så snart produktet er på lager igjen, vil vi sende ut din forhåndsbestilling.
RETUR
Vi stiller visse krav for godkjenning av returer. Sørg for at ALLE vilkår er oppfylt, hvis ikke vil du risikere at returen din ikke godkjennes.
- Du kan returnere varen i 30 dager etter den ble levert.
- Et produkt som returneres må være i samme stand som da det ble kjøpt. Vi kan ikke ta i mot produkter som bærer preg av utstrakt bruk, eller har synlige skader.
- Vi ønsker at du tar vare på emballasjen og returnerer denne også.
For å returnere din bestilling, følg vår returside
PS: Pass på at vilkår for retur oppfylles, hvis ikke tar vi ikke i mot din retur.
Behandlingstiden vil varierere ut i fra valgt fraktselskap. Vi kan ikke behandle din retur før den er ankommet vårt lager.
Når vi har mottatt returen din, vil behandlingstid variere fra 3-10 dager avhengig av pågang.
PS: Fra returen er behandlet, og eventuelt godkjent kan det ta ytterlige 3-5 dager før refusjonen vises på kontoen din.
Hvis du ikke har mottatt informasjon fra oss om at returen din er behandlet, 14 virkedager fra du sendte den vennligst kontakt vår kundesupport med følgende informasjon:
- Ordrenummeret ditt.
- Ditt navn og e-postadresse.
- Sporingsnummeret.
- Bevis på porto, for eksempel en kvittering.
Vi vil da prøve å løse saken ditt så raskt og effektivt som mulig.
Bytte er kun tilgjengelig, dersom produktet du bytter til har samme salgspris som bestilt produkt.
Om ikke, tilbyr vi ikke bytte for øyeblikket. Hvis du ønsker et annet produkt, vennligst returner og plasser en ny bestilling.
Hvis mulig, prøv å få bestillingsnummeret og navn på personen du mottok gaven fra. Følg så vår returside.
Om ikke du har mulighet til å få tak i bestillingsnummer, kontakt oss med navn til personen som har bestilt hos oss, så skal vi prøve å hjelpe deg videre.
Vi tilbyr for øyeblikket ikke 'gratis' returer. Vi gir ikke refusjon på portokostnader som opprinnelig ble betalt da du bestilte, om det er tilfellet.
Har vi ikke mottatt din retur, er det vanskelig for oss å behandle denne.
Kontakt vår kundesupport, så skal prøve å løse saken. Uten portokvitteringen kan vi ikke behandle noen returforespørsler hvis returen har gått tapt under transport tilbake til vårt lager.
BETALING
Har du en rabattkode? Heldig! Det er ikke ofte vi deler ut rabattkoder. Du kan bruke koden din ved utsjekk i kassen ved å skrive den inn i 'rabattkode'-delen og klikke på bruk.
Det er også verdt å merke seg at rabattkoder ikke kan brukes når betalingen er akseptert, så ikke glem å legge til rabatten før du fullfører kjøpet.
Beklager å høre dette! Hvis du har fått en rabattkode og den ikke fungerer, vennligst ta kontakt med vår kundesupport som vil hjelpe deg.
Rabattkoder ikke kan brukes når betalingen er akseptert og bestillinger er plassert.
Ikke glem å legge til rabatten før du fullfører kjøpet.
Du kan bruke rabattkoden din ved utsjekk i kassen ved å skrive den inn i 'rabattkode'-delen og klikke på bruk.
Du kan bruke hvilken som helst av betalingstypene nedenfor for å betale for bestillingen din.
- Stripe (Kort)
- Klarna
- Vipps